Code Center

www.clashroz.rozblog.com


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جديد ترين اخبار رئال مادريد

مشکل این فصل زئال کدام است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس madridihaaa2.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 353
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 353
:: کل نظرات : 29

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 18

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
دو شنبه 17 اسفند 1394 ساعت 18:2 | بازدید : 101 | نوشته ‌شده به دست ashkaN | ( نظرات )


رئال مادرید - آس رم
سه شنبه 18 اسفند
فردا شب ساعت 23:15 به وقت ایران
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
پخش زنده از شبکه سه


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

باشگاه رئال مادرید 114 ساله شد
یک شنبه 16 اسفند 1394 ساعت 12:42 | بازدید : 79 | نوشته ‌شده به دست ashkaN | ( نظرات )

امروز 6 مارس 2016، باشگاه فوتبال رئال مادرید، پر افتخارترین تیم قرن بیستم، رسما 114 ساله شد.

در 6 مارس 1902 اعضای هیئت مدیره باشگاه فوتبال رئال مادرید رسما انتخاب شدند تا این تیم پا به عرصه وجود بگذارد. و حالا پس از 114 سال به خاطر موفقیت ها و افتخاراتی که کسب کرده یکی از بزرگترین تیم های فوتبال در دنیا است. همچنین رئال مادرید از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، به عنوان برترین تیم قرن بیستم انتخاب شده بود.

رئال، 10 قهرمانی در رقابت های اروپایی، 32 قهرمانی در لالیگا، 19 قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، 9 قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا، 2 قهرمانی در لیگ اروپا، 2 قهرمانی در سوپرکاپ اروپا، 2 قهرمانی  در جام یوفا، 3 قهرمانی در جام بین قاره ای و 1 قهرمانی در جام باشگاه های جهان و 24 قهرمانی در جام سانتیاگو برنابئو در کارنامه دارد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

کنفرانس زیدان بعد بازی با سلتاویگو
یک شنبه 16 اسفند 1394 ساعت 1:49 | بازدید : 71 | نوشته ‌شده به دست ashkaN | ( نظرات )

زیدان: رونالدو بی نظیر است؛ هیچوقت نمی توانستم 4 گل در یک مسابقه به ثمر برسانم

زین الدین زیدان بعد از پیروزی 7-1 مقابل سلتاویگو در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

رئال مادرید- به گزارش AS، سرمربی رئال مادرید در مورد مسائل زیر صحبت کرد:

- گفتگوی بین دو نیمه:

بله، من چیز هایی به بازیکنان گفتم. اما در پایان نیمه اول هم مقابل یک تیم خیلی خوب پیش بودیم، تیمی که چیز های زیادی برای نمایش دارد. خوب بازی کردن به مدت 90 دقیقه سخت است. در نیمه دوم بیشتر در نیمه زمین آنها پرس کردیم و با انگیزه تر بودیم. وقتی گلزنی می کنید، همه چیز آسان تر می شود. این بازی کاملاً با دیدار مقابل دپورتیوو فرق می کرد. هنوز هم می توانیم بهتر شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد.

- تماشاگران برای رونالدو سوت می زدند:

ترجیح می دهم بیشتر روی عملکرد امروز او تمرکز کنم. سوت زدن بخشی از فوتبال است. آنها فقط کریستیانو را هو نمی کنند. تماشاگران حاضر در اینجا بسیار پر توقع هستند، و همیشه از بازیکنان خود بیشتر طلب می کنند، اما این چیز خوبی است. و همه شما کریستیانو را می شناسید. او توانایی به ثمر رساندن 4 گل را دارد. او بی نظیر است.

- جایگاه هیچ بازیکنی تضمین شده نیست:

هدف ما این است که همه فرصت بازی به دست آورند چون همه آنها بازیکنان خوبی هستند. همه تعویض هایی که انجام دادیم، انرژی بیشتری به ما دادند، و این برای مربی چیز خوبی است که ببیند.

- بیل:

به نظر من او خوب بود. او از بازگشت به میادین خوشحال است و از عملکردی که داشت راضی بود. او آماده است تا از ابتدا بازی کند، اما باید ببینیم که فردا وضعیت او چگونه است.

- مشکلات در بازی هایی که تاکتیکی تر هستند:

ما باید بدانیم که مقابل چه نوع تیم هایی بازی می کنیم. سلتا نقاط ضعفی داشت اما در حمله، آنها ترسناک هستند. مهمترین چیز این است که بدانیم وقتی توپ را در اختیار داریم و وقتی نداریم، چه کار باید بکنیم. وقتی توپ را در اختیار نداریم می توانیم خوب دفاع کنیم و مثل یک تیم بازی کنیم، و واقعاً نباید مشکلی داشته باشیم چون در خط حمله کیفیت بسیار زیادی داریم. وقتی مالکیت توپ را در اختیار داریم، نگران نوع بازی تیم نیستم.

- کریستیانو:

او بی نظیر است. فقط او چنین استعدادی دارد. من وقتی نزدیک دروزاه بودم می توانستم خوب به توپ ضربه بزنم اما در همان مسابقه هیچوقت نمی توانستم 4 گل به ثمر برسانم. با پیش رو داشتن بازی های چمپیونزلیگ، مهم است که او آزادانه گلزنی می کند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

دومین گلزن تاریخ لالیگا ; رونالدو
شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 21:9 | بازدید : 74 | نوشته ‌شده به دست ashkaN | ( نظرات )

کریستیانو رونالدو با چهار گلی که در دیدار امشب به ثمر رساند ، به دومین گلزن برتر تاریخ لالیگا تبدیل شد .

کریستیانو رونالدو فقط با هفت فصل حضور در لالیگا به چنین رکوردی رسید و زارا در 15 فصل . هیچ بازیکنی در میان 10 گلزن برتر تاریخ لالیگا ، همگی به غیر از ابر ستاره رئال 12 فصل در لالیگا حضور داشته اند .

کریستیانو در حالی به این رکورد رسید که فقط 228 بازی در لیگ انجام داده . مسی برای رسیدن به این رکورد 62 بازی بیشتر انجام داده بود یعنی 290 بازی .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

در ادامه دیدارهای این هفته لالیگا مادریدی ها به یک برد خانگی رسیدند.

نیمه اول

رئال مادرید- همانطور که پیش بینی می شد در این دیدار با توجه به قدرتی که سلتا در این فصل از خود نشان داده بود، کمی بازی را احتیاط بیشتری شروع شود. در دقایق ابتدایی نیمه اول همانند دیگر بازی های خانگی رئال تیم میزبان به طور کامل توپ و میدان را در اختیار داشت ولی در خلق موقعیت و نزدیک شدن به دروزاه حریف ناتوان به نظر می رسد. از سوی دیگر غیبت همزمان مودریچ و کروس خلاقیت و تعادل را در میانه زمین از رئال گرفته بود و در اکثر اوقات توپ به خوبی تا میانه زمین می امد ولی مهاجمین به خوبی تغذیه نیم شدد. به هر صورت اولین موقعیت حساس بازی به آسپاس مهاجم سلتا رسید که ضربه سرش پس از برخورد با تیرک افقی دروازه دوباره جلوی خودش افتاد ولی باز هم استفاده نکرد و ناواس به یک واکنش سریع مانع گل شد.


در ادامه یک موقعیت خوب تصیب ایسکو شد، توپ ارسالی از کناره پس از گذشتن از همه توسط ایسکو کنترل شد و او با یک توی سر توپ دفاع حریف را جا گذاشت ولی ضربه پای چپ او توس دروازه بان سلتا به خوبی دفع شد. پس از این صحنه کمی حملات رئال مادرید جدی تر شد تا این که در اوقات پایانی نیمه اول و در دقیقه 41 کرنر ارسالی توسط ایسکو در تیرک دوم روی سر په په فرود آمد و ضربه سر او به زیبایی درون دروازه جای گرفت تا بازی با نتیجه 1-0 در نیمه اول به اتمام برسد.



نیمه دوم

در نیمه دوم اما شرایط به کلی تغییر کرد و تیم میزبان از همان ابتدا طوفانی شروع کرد تا این که در دقیقه 50 کریستیانو رونالدو با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه برای دومین بار دروازه را باز کرد. پس از این گل بود که موتور مادریدی ها و رونالدو روشن شد و 8 دقیقه بعد در دقیقه 58  باز هم رونالدو روی یک ضربه کاشته به زیبایی هر چه تمام تر گل دوم خودش را وارد دروازه کرد. CR7 که امروز در فرم فوق العاده ای بود، درست چند دقیقه بعد یک ضربه کاشته دیگر زد که این بار توپش با تیرک دروازه برخورد کرد.پس از این تیرک در یک غافلگیزی یاگو آسپاس مهاجم سلتا با ناواس تک به تک شد که با یک ضربه چپپ به زیبایی هر چه تمام تر تک گل ستا را در این بازی کرد.


رونالدو که دست بردار نبود باز هم در دقیقه 64 این بار روی پاس ایسکو توانست گل سوم خودش را به ثمر برساند تا هم هت تریک کند و هم با توجه به تعداد گل هایش به دومین گلزن برتر تاریخ لالیگا تبدیل شود. در ادامه بازی این بار در دقیقه 76 روی یک ضربه کرنر رونالدو با ضربه سر گل چهارم خود را به ثمر رساند تا نشان دهد در شب بسیار خوبش قرار دارد. پس از گلزنی های رونالدو خسه که به صورت تعویضی به میدان آمده بود در دقیقه 77 روی یک حرکت انفرادی توانست گل 6 را به ثمر برساند.

در دقایق پایانی نیز گرت بیل ستاره مصدوم مادریدی ها که پس از 43 روز بار دیگر به میادین برگشته بود، یک استارت انفجاری زد و در دقیقه 81 با یک شوت پای چپ دروازه را باز کرد تا با بهترین شکل به میادین برگشته باشد. در پایان این دیدار با نتیجه 7-1 به پایان رسید.

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

لیست رئال مادرید برای تقابل با سلتاویگو اعلام شد.
شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 2:54 | بازدید : 112 | نوشته ‌شده به دست ashkaN | ( نظرات )

بازگشت گرت بیل، مارسلو، دنی کارواخال و راموس از نکات مهم لیست می باشد . آربلوا و بنزما از دیگر غایبان رئال هستند. از سوئی زیزو روی مودریچ ریسک نکرد و کروس هم به دلیل سرما خوردگی فردا بازی نمی کند.
لیست بدین شرح است :

دروازه بان ها : ناواس - کاسیا - یانیز

مدافعان : واران - راموس - په په - ناچو - دنیلو - کارواخال - مارسلو

هافبک ها : جیمز رودریگرز - کاسمیرو - کواچیچ - ایسکو

مهاجمان : رونالدو - بیل - وازکز - خسه - مایورال


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل سلتا شرکت کرد.
شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 2:49 | بازدید : 67 | نوشته ‌شده به دست ashkaN | ( نظرات )

زیدان ها و پاوون ها:” آنهایی که آماده باشند بازی می کنند. کلمه زیدان ها و پاوون ها را دوست نداشتم و ندارم. همیشه این بحث ها مطرح است. جوان ها تمرین می کنند تا بازی کنند. مهم است که آماده باشند. همه در رختکن برابر هستیم و بحث زیدان ها و پاوون ها نباید مطرح شود.”

مصدومیت ها :”بازیکنان باید بیشتر آب بنوشند تا خسته می شوند (میخندد) به هر صورت شدت کار ما بالاست. وقتی بازیکنان خسته می شوند نشانه خوبی برای مربی است.”

بیل:” گرت در لیست قرار می گیرد و آماده است. حضورش برای هواداران خوشایند است. ببینیم شرایطش چطور است. حضورش برای رئال مهم است. مهم نیست چه زمانی دور بوده مهم این است که با آرامش برگردد. حضورش برای رئال مهم است.”

چرخش:” فردا تلاش می کنیم از بهترین ترکیب استفاده کنیم. به چمپیونزلیگ و بازی سه شنبه نگاه نمی کنیم تمرکزمان روی بازی فرداست و می خواهیم خوب کار کنیم. ببینیم تیم چه کار می کند .بازی متفاوتی است. از شرایط و عملکرد تیم راضی هستم. آربلوا تنها بازیکن ترکیب است که در تیم من بازی نکرد و تا پایان فصل بازی خواهد کرد. او در این بازی هم در لیست نیست . در تمرینات متعهد و متعصب است.”

مودریچ و مارسلو :” مودریچ در لیست قرار نمی گیرد اما مارسلو بر می گردد و آماده است. نمی خواهم ریسک کنم چرا که سه شبه بازی داریم و مودریچ هنوز آماده نیست.”

برای روحیه دادن به هواداران چه اندیشه ای دارید ؟ ” تیم را آماده می بینم. می توانیم بهتر شویم و می شویم. از این بابت مطمئنم. از خیلی لحاظ ها می توانیم بهتر شویم. در زمان اندکی که داشتیم تلاش کردیم بهتر شویم و راضی هسیم. کروس؟ فردا رد لیست نیست چرا که سرما خورده و تب دارد.”

اعتقاد به آکادمی:” وقتی در مورد بورخا و لوکاس تمجید می شود بقیه هم چنین شرایطی دارند. می توانیم بهتر شویم به خصوص وقتی صاحب توپ هستیم. بازیکنان به من گفته اند که شرایط بدنی خوبی دارند و تغییرات مشهود است. نمی گویم قبلا بد بوده اند فقط می گویم خوب کار کرده ایم.”

په په :” چهار مدافع میانی آماده دارم و این برای من که مربی هستم خوب است. تصمیم گیری مشکل است. ببینیم چه کسی بازی می کند.”

انتقادات از خامس:” وقتی از بازیکن صحبت می شود همیشه به نظرم بی عدالتی انجام می شود اما آنها می دانند که اگر خوب بازی کنند مورد تمجید قرار می گیرند و با یک بازی بد شرایط عوض می شود. ناراحت می شوم وقتی از خامس انتفاد می شود چرا که بازیکن من است. این که بی تعصب باشی و بد بازی کنی بحث دیگری است. مورد خامس متفاوت است.”

رکورد دوندگی مقابل لوانته:”خوب است اما پس از بازی با اتلتیکو هم چنین سوالی بیشتر شد. مقابل اتلتیکو ما توپ را در اختیار داشتیم و حریف بیشتر  دوید. در مقابل لوانته بیشتر دویدیم و وقتی بیشتر می دوی شانس بیشتری برای پیروزی داری.”

جانشین های کروس و مودریچ:” تغییری ایجاد نشده است. بازیکنانی داریم که می دانند چه می خواهند. مسلما بازیکنانی که کمتر بازی نمی کنند فرصت خوبی دارند.”

روی نیمکت احساس نشاط می کنید ؟ ” مسلما کمی این طور است . خوشحال هستم. پیش از شروع مربیگری می دانستم که دارم چه کار می کنم. مهم این است که به کارت اطمینان داشت هباشی. به روندمان ادامه می دهیم و استرس نداریم. سعی می کنم با حضور در کنار خانواده استرسم را کم کنم و انرژی داشته باشم. به محبت هواداران نیاز داریم. حضورشان برای ما خیلی خیلی مهم است.”

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0