مورینیو :" خرید زمستانی نداریم ، کاکا احتمالا می ماند "

Code Center

www.clashroz.rozblog.com


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جديد ترين اخبار رئال مادريد

مشکل این فصل زئال کدام است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس madridihaaa2.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 410
بازدید دیروز : 64
بازدید هفته : 642
بازدید ماه : 633
بازدید کل : 92918
تعداد مطالب : 353
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 353
:: کل نظرات : 29

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 18

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 410
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 642
:: بازدید ماه : 633
:: بازدید سال : 5176
:: بازدید کلی : 92918

RSS

Powered By
loxblog.Com

مورینیو :" خرید زمستانی نداریم ، کاکا احتمالا می ماند "
جمعه 1 دی 1391 ساعت 23:52 | بازدید : 404 | نوشته ‌شده به دست ashkaN | ( نظرات )

خوزه مورینیو اعلام کرد که رئال مادرید احتمالا هیچ خریدی در ماه ژانویه نخواهد داشت و کاکا هم نخواهد رفت . وی علیه بنیتز هم شدیداللحن صحبت کرد . 
حذف مالاگا از چمپیونزلیگ فصل بعد : " من قادر نیستم که در مورد این تصمیم نظر بدهم اما امیدوارم که بتوانند سهمیه اروپایی پیدا کنند و این مشکل حل شود . بردن درون زمین زیباست . پنالتی به خاطر مسائل غیر ورزشی ناراحت کننده است . "
حرفهای رافا بنیتز در مورد احتمال حضورش در رئال در آینده :" او را زیاد نمی شناسم و برایم مهم نیست که کجا می رود اما به عنوان یک هوادار چلسی ، امیدوارم که در بازی با کورینتیانس به رئال فکر نکند . "
ریکاوری روحی :" همه بخشی از این گروه هستند و همه باید بتوانند که انگیزه لازم را از اولین روز کار داشته باشند . تجربه من از پیروزی بیشتر از شکست است . در دسته اول 400 تایی می شوم در حالی که فقط 10 درصد از بازیهایم را باخته ام . پس باید حالا خود را به شرایط جدید وفق دهم . "
مقصر :" مقصر این شرایط همان کسانی هستند که مقصر بردن لالیگا بودند . اگر بازیکنان برده اند ، خودشان مقصد هستند . اگر مربی برده است ، او مقصر است . اگه همه برده ایم ، همه مقصریم . "
بهتر شدن :" همه باید سعی کنند که انگیزه لازم را داشته باشند . بی تردید نمی توان انکار کرد که از نتایج و آمار ماه های اخیر راضی نیستیم . باید از همه نظر بهتر شویم . "
برنامه ریزی ماه های آینده :" مهم این است که فاصله زیادی بین تیمها ایجاد نشود و برنامه ریزی ها عادلانه باشد . "
فصل نقل و انتقالات زمستانی :" فکر نمی کنم نیازی به خرید در ژآنویه باشم . فکر هم نمی کنم که کاکا برود . اگر بماند به صلاح تیم است . "
لالیگا :" خوب است که فکر کنیم از آن دور شده ایم چرا که به ما کمک می کند . باعث می شود که در هر بازی بدون فراغ بال برای بردن تلاش کنیم . تورنمنتی را انتخاب نمی کنیم . در هر بازی با تمام قوا ظاهر می شویم و تا جایی که بتوانیم تلاش می کنیم . البته امیدواریم که بازیکنانی که نداریم و در این دوره سخت در موردشان صحبت نکردیم هم برگردند . وقتی برگردند ، فرصتی است که تا پایان فصل بهتر شویم و تا جایی که می توانیم ریاضیات را مثبت ببینیم و منفی نگاه نکنیم . "
بررسی سال :" آسان است . ما لیگ را به خوبی بردیم سوپرکاپ را هم کسب کردیم . تورنمنت دومی مهم نبود اما مقابل یک رقیب بزرگ بردیم . تا این جای فصل هم در چمپیونزلیگ خوب بودیم و در لالیگا نه . "
فابیو کوئنت رائو :" مصدوم بود . وقتی بازی کند خوب است و بهتر شده است . اما او مصدوم است و کمی بیشتر طول می کشد تا بتواند برگردد . "
نظرش در مورد مطبوعات :" شما در قسمت پائین هستید . ما کار شما را آنالیز نمی کنیم ، شما کار ما را بررسی می کنیم . اگر این کار را صادقانه انجام دهید ، یک کریسمس آرام را خواهید داشت . در غیر این صورت کریسمس شما هم نا آرام خواهد بود . "
پیغام به تیتو ویلانوا :" کاری که در خفا انجام می دهم را علنی نمی دهم . اگر با او صحبت کرده باشم یا پیغامی فرستاده باشم شخصی است . وقتی یک همکار دچار مشکل سلامتی است همه در طرف او هستیم . برای تیتو ، خانواده و تمام کسانی که در مشکلاتش دخیل هستند باید بگوییم که ما با آنها هستیم . "
دعوت از ناچو :" ما پنج مدافع داریم . چهار تا بازی می کنند و یکی روی نیمکت می نشینند . "
مالاگا :" فصل خوبی داشته اند . هدفشان چمپیونزلیگ است و خیلی خوب بازی می کنند . تنوع زیادی هم دارند . ساویولا یک جور است ، سانتا کروز یک جور دیگر . "




|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: