رئال مادرید 7 - سلتاویگو 1 ؛ شب رویایی وایکینگ ها با معرفی دومین گلزن برتر تاریخ لالیگا

Code Center

www.clashroz.rozblog.com


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جديد ترين اخبار رئال مادريد

مشکل این فصل زئال کدام است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس madridihaaa2.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 456
بازدید دیروز : 64
بازدید هفته : 688
بازدید ماه : 679
بازدید کل : 92964
تعداد مطالب : 353
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 353
:: کل نظرات : 29

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 18

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 456
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 688
:: بازدید ماه : 679
:: بازدید سال : 5222
:: بازدید کلی : 92964

RSS

Powered By
loxblog.Com

در ادامه دیدارهای این هفته لالیگا مادریدی ها به یک برد خانگی رسیدند.

نیمه اول

رئال مادرید- همانطور که پیش بینی می شد در این دیدار با توجه به قدرتی که سلتا در این فصل از خود نشان داده بود، کمی بازی را احتیاط بیشتری شروع شود. در دقایق ابتدایی نیمه اول همانند دیگر بازی های خانگی رئال تیم میزبان به طور کامل توپ و میدان را در اختیار داشت ولی در خلق موقعیت و نزدیک شدن به دروزاه حریف ناتوان به نظر می رسد. از سوی دیگر غیبت همزمان مودریچ و کروس خلاقیت و تعادل را در میانه زمین از رئال گرفته بود و در اکثر اوقات توپ به خوبی تا میانه زمین می امد ولی مهاجمین به خوبی تغذیه نیم شدد. به هر صورت اولین موقعیت حساس بازی به آسپاس مهاجم سلتا رسید که ضربه سرش پس از برخورد با تیرک افقی دروازه دوباره جلوی خودش افتاد ولی باز هم استفاده نکرد و ناواس به یک واکنش سریع مانع گل شد.


در ادامه یک موقعیت خوب تصیب ایسکو شد، توپ ارسالی از کناره پس از گذشتن از همه توسط ایسکو کنترل شد و او با یک توی سر توپ دفاع حریف را جا گذاشت ولی ضربه پای چپ او توس دروازه بان سلتا به خوبی دفع شد. پس از این صحنه کمی حملات رئال مادرید جدی تر شد تا این که در اوقات پایانی نیمه اول و در دقیقه 41 کرنر ارسالی توسط ایسکو در تیرک دوم روی سر په په فرود آمد و ضربه سر او به زیبایی درون دروازه جای گرفت تا بازی با نتیجه 1-0 در نیمه اول به اتمام برسد.



نیمه دوم

در نیمه دوم اما شرایط به کلی تغییر کرد و تیم میزبان از همان ابتدا طوفانی شروع کرد تا این که در دقیقه 50 کریستیانو رونالدو با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه برای دومین بار دروازه را باز کرد. پس از این گل بود که موتور مادریدی ها و رونالدو روشن شد و 8 دقیقه بعد در دقیقه 58  باز هم رونالدو روی یک ضربه کاشته به زیبایی هر چه تمام تر گل دوم خودش را وارد دروازه کرد. CR7 که امروز در فرم فوق العاده ای بود، درست چند دقیقه بعد یک ضربه کاشته دیگر زد که این بار توپش با تیرک دروازه برخورد کرد.پس از این تیرک در یک غافلگیزی یاگو آسپاس مهاجم سلتا با ناواس تک به تک شد که با یک ضربه چپپ به زیبایی هر چه تمام تر تک گل ستا را در این بازی کرد.


رونالدو که دست بردار نبود باز هم در دقیقه 64 این بار روی پاس ایسکو توانست گل سوم خودش را به ثمر برساند تا هم هت تریک کند و هم با توجه به تعداد گل هایش به دومین گلزن برتر تاریخ لالیگا تبدیل شود. در ادامه بازی این بار در دقیقه 76 روی یک ضربه کرنر رونالدو با ضربه سر گل چهارم خود را به ثمر رساند تا نشان دهد در شب بسیار خوبش قرار دارد. پس از گلزنی های رونالدو خسه که به صورت تعویضی به میدان آمده بود در دقیقه 77 روی یک حرکت انفرادی توانست گل 6 را به ثمر برساند.

در دقایق پایانی نیز گرت بیل ستاره مصدوم مادریدی ها که پس از 43 روز بار دیگر به میادین برگشته بود، یک استارت انفجاری زد و در دقیقه 81 با یک شوت پای چپ دروازه را باز کرد تا با بهترین شکل به میادین برگشته باشد. در پایان این دیدار با نتیجه 7-1 به پایان رسید.

 

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: