در میانه زمین باید بر بارسلونا غلبه کنیم-گنزالو ایگوایین

Code Center

www.clashroz.rozblog.com


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جديد ترين اخبار رئال مادريد

مشکل این فصل زئال کدام است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس madridihaaa2.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 411
بازدید دیروز : 64
بازدید هفته : 643
بازدید ماه : 634
بازدید کل : 92919
تعداد مطالب : 353
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 353
:: کل نظرات : 29

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 18

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 411
:: باردید دیروز : 64
:: بازدید هفته : 643
:: بازدید ماه : 634
:: بازدید سال : 5177
:: بازدید کلی : 92919

RSS

Powered By
loxblog.Com

در میانه زمین باید بر بارسلونا غلبه کنیم-گنزالو ایگوایین
7 آذر 1389 ساعت 23:55 | بازدید : 217 | نوشته ‌شده به دست ashkaN | ( نظرات )

 

 

مهاجم باشگاه رئال مادرید اعتقاد دارد برای برتری در دیدار روز دو شنبه در کمپ نئو احتیاج است به خط میانی بارسلونا فشار بیاوریم.

او از درده حادی که در کمرش احساس می کرد رهایی یافته است و می تواند در این نبرد از ابتدا حضور داشته باشد,این مهاجم آرژانتینی در این فصل نمایش بسیار خوبی داشته است و امیدوارست این نمایش را برابر آبی آناری پوشان هم تکرار کند.

او گفت:ما برای آنکه پیروز شویم کافیست نمایشمان در باقی دیدار ها هم تکرار کنیم البته ما در چند سال اخیر در کمپ نئو بد نبودیم و می توانیم در این بازی موفق شویم.

نکته کلیدی ما برای برتری در این مسابقه خط میانی کی باشد جایی که بارسلونا کارش را از آنجا آغاز می کند و دقیقا همانجایی است که آنها بهترین عملکرد را دارا می باشند.

گل زنی در کمپ نئو بسیار لذت بخش می باشد از نظر من تمام بازی ها یکسان می باشد ولی ال کلاسیکو متفائت است چون این دیدار رقابت همیشه وجود ندارد.

هیگوایین در مورد سبک بازی تیمش اشاره کرد:"هر کدام از ما جای خود را به خوبی می شناسیم ولی در هنگام نفوذ دگر بازیکنانمان جایه یکدیگر را پوشش می دهیم ما بسیار هماهنگ می باشیم.

ما دو بازیکن کناری قدرتمن و ثابت داریم که مب توانند به ما بسیار کمک کنند ما اوزیلی را داریم که درست است که زبان همدیگه رو ممتوجه نمی شویم ولی با یک نگاه هم دیگر را درک می کنیم.

"ما اکنون منسجم تر هستیم و همگی در دفاع شرکت می کنیم,مهاجمین ما بسیار دوندگی می کنند و این باعث می شو تیم ما منسجم تر شود.با مورینیو در دفاع بسیار بهتر شده ایم دیگر کمتر گل می خوریم و در دیدار هایمان نمی بازیم.او به آنچه می اندیشد عملیش می کند او بهترین می باشد".

ایگوایین تا به اینجایه کار موفق شده 7گل به ثمر برساند این در حالی است که کریس رونالدو 14 گل به ثمر رسانده است.در همین مورد ایگوایین گفت: "هدف من گل زنی می باشد اما اگر در تیم ما بازیکن دیگری مثل کریس بتواند عنوان آقای گلی را بدست آورد خوشحال می شوم.

"کریستیانو بازیکنی است که می تواند تمرکز حریف را در دفاعبر هم بزند,اعتماد به نفسی که او دارا می باشد موجب می شود تا بازیکنان حریف را دریبل کند.او همیشه به دنبال بهترین می باشد".
 




|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: